Brand Romania. Marea evadare dintre Miorita si Dracula

Preț:

50.92 RON

Online shop bookzone.ro
Preț: 50.92 RON
Detalii Spre Magazin
Detalii:

Autorut este un pionier al domeniului si ne atrage atentia asupra unor importante chestiuni teoretice care presupun faurirea unui brand de tara. O face cu multa stiinta, cu acuratete si chiar cu daruire, oferind decidentilor politici (dar si celor estetici) un adevarat ghid de lucru si deschizand astfel reate perspective pentru adoptarea unui simbol al Romaniei, adresat publicului larg, cunoscatorilor si necunoscatorilor, tuturor cetor interesati pentru explorarea tarii noastre si a poporului roman. Acest simbol exista deja, vine pe linia filoanelor identitare, doar ca trebuie depistat, figurat grafic, prezentat in mod adecvat si pus corect in circulatie, in acord cu regulite unei societati moderne, globale, digitalizate, dar in care statele si natiunile au inca un rol important de jucat. - Acad. Prof. Dr. Ioan-Aurel Pop   it feticit calduros pe Bogdan pentru aceasta tucrare remarcabila, care imbina expertiza profesionala cu experienta personala pentru a ilumina un subiect complex si actual. Critica sa la adresa eforturitor de branding din trecut ale Romaniei este aspra, dar plina de grija, fiind inradacinata intr-o preocupare autentica pentru viitorul tarii. Ceea ce iese in evidenta este modul in care el impleteste istoria, cultura, designul si strategia intr-o naratiune coerenta, care este deopotriva critica si plina de speranta. Recomand cartea in pofida propriutui meu scepticism cu privire la brandingul de tara, deoarece deschide o conversatie onesta care informeaza, provoaca si inspira. - Jurgen Hausler, Ex-Chairman interbrand CEE, Prof. Emeritus University of Leipzig   Am trait prea multe campanii de imagine ale Romaniei - scurte, fara substanta, mereu surprinzatoare, dar lipsite de fond si reduse la simple exercitii tactice. Cartea lui Bogdan Brinzas este o gura de aer proaspat: o analiza lucida si onesta a greselitor trecututui, dar si o viziune timpede pentru viitor. Romania nu are nevoie de artificii, ci de autenticitate, consecventa si curajul de a-si asuma cine este cu adevarat. Brand Romania este atat o oglinda a realitatii noastre, cat si un ghid solid pentru oricine gandeste serios la constructia unui brand de tara. - Stefan Iordache, COO Publicis Groupe Romania    Am bucuria sa recomand cea mai pragmatica si completa carte de branding de tara scrisa pana acum. Pornind de la filoanele identitare ale Romaniei Bogdan Brinzas identifica doua directii majore: trecerea de ta o societate extractiva (care promoveaza interesele unor cercuri restranse) la o societate incluziva si renuntarea ta formele fara fond. O carte recomandata atat profesionistitor din industrie cat si politicienitor.

De la același vânzător

bookzone.ro
106.30 RON
bookzone.ro
109.70 RON
bookzone.ro
97.80 RON
bookzone.ro
34.00 RON
bookzone.ro
31.90 RON
bookzone.ro
22.30 RON
bookzone.ro
50.20 RON
bookzone.ro
58.50 RON
bookzone.ro
35.00 RON
bookzone.ro
49.20 RON
bookzone.ro
62.10 RON