| Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor • bookzone.ro | 16.90 RON |
| Branding in secolul 21. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc • librariadelfin.ro | 21.67 RON |
| Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-e • esteto.ro | 22.47 RON |
Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi. Lect. univ. dr. Andreea Mitan