Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

Preț:

16.90 RON

Online shop bookzone.ro
Preț: 16.90 RON
Detalii Spre Magazin
Detalii:

Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi.  Lect. univ. dr. Andreea Mitan

De la același vânzător

bookzone.ro
61.60 RON
bookzone.ro
46.90 RON
bookzone.ro
46.90 RON
bookzone.ro
87.90 RON
bookzone.ro
129.00 RON
bookzone.ro
51.60 RON
bookzone.ro
25.70 RON
bookzone.ro
42.80 RON
bookzone.ro
42.80 RON
bookzone.ro
44.90 RON
bookzone.ro
104.90 RON
bookzone.ro
55.10 RON
bookzone.ro
35.00 RON
bookzone.ro
7.10 RON
bookzone.ro
25.70 RON
bookzone.ro
43.80 RON
bookzone.ro
44.70 RON
bookzone.ro
33.70 RON
bookzone.ro
46.60 RON
bookzone.ro
55.40 RON