MARIA-LIANA LACATUS ndash profesor cu experienta de 42 de ani in invatamant din care 30 de ani in invatamantul preuniversitar conf. dr. la Academia de Studii Economice din Bucuresti Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic titulara catedrei de Didactica specializarii pentru discipline de educatie sociala in general si educatie civica si economica in particular asigurand in aceasta calitate formarea initiala si continua a profesorilor de educatie sociala si economica. CARMEN-RODICA BURCEA-IANCU ndash profesor cu o experienta de 46 de ani in invatamant gradul didactic I specializarea limba engleza si limba romana obtinuta prin studii de licenta la Colegiul National bdquo Ana Aslan rdquo din Timisoara. De 14 ani este coordonator al programelor de educatie economica in invatamantul primar la nivelul judetelor Timis Caras-Severin si Arad si director al Centrului Roman de Educatie Economica CREE . Referenti ndash Conf. univ. dr. Camelia Staiculescu Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic Academia de Studii Economice din Bucuresti ndash Prof. gr. I Luiza Milea-Dobrica Scoala gimnaziala nr. 186 bdquo Elena Vacarescu ldquo Bucuresti ndash Prof. Zamfira Cristina Campean Inspector scolar pentru invatamantul primar si alternative educationale Inspectoratul Scolar Judetean Salaj ndash Prof. Mindru Elena Inspector scolar pentru invatamant primar Inspectoratul Scolar Judetean Harghita ndash Prof. Banciu Mihai Sebastian Inspector scolar pentru invatamant primar si alternative educationale Inspectoratul Scolar Judetean Covasna De ce sa-l alegi 1. Are un continut accesibil care valorifica experienta de viata a elevilor. Rubricile au rolul de a le oferi acestora oportunitatea de a-si exprima creativitatea si de a-i antrena in activitati practice cu caracter ludic in care exerseaza notiunile insusite in lectii. 2. Contine metode participative de invatare bazate pe lucru inidual si in echipa lectura si dialog interpretare si joc precum si participare la proiecte. 3. Ofera oportunitati de invatare pentru elevi cu diferite tipuri de inteligenta logico-verbala vizuala kinestezica interpersonala . 4. Contine aplicatii digitale interactive si activitati multimedia de invatare asigurand interactivitatea lectiilor prin integrarea elementelor de tehnologie a informatiei si comunicarii in actul didactic. 5. Dezvolta deprinderi de gandire critica atitudini pozitive si comportamente moral-civice precum si competente de relationare.