Vândut de grupdzc.ro
Structura pe capitole Capitolul 1. Conceptul de sanatate si sistemul de sanatate Capitolul 2. Conceptul de marketing Capitolul 3. Marketingul ingrijirilor de sanatate Capitolul 4. Cercetarea in marketingul ingrijirilor de sanatate Capitolul 5. Politica de produs in organizatiile de ingrijiri de sanatate Capitolul 6. Politica de pret in organizatiile de ingrijiri de sanatate Capitolul 7. Politica de distributie in organizatiile de ingrijiri de sanatate Capitolul 8. Politica de promovare in organizatiile de ingrijiri de sanatate Capitolul 9. Politica de personal in organizatiile de ingrijiri de sanatate Capitolul 10. Marketingul online in ingrijirile de sanatate Capitolul 11. Marketingul social in ingrijirile de sanatate Capitolul 12. Marketingul experiential si comunicarea interpersonala in medii electronice in ingrijirile de sanatate Capitolul 13. Neuromarketingul in ingrijirile de sanatate
Preț:
Vânzător: Grupdzc.ro
Brand: Universitatea Carol Davila